Известие

Collapse
No announcement yet.

Мнения, впечатления, наблюдения за 147/156/GT относно обяви в сайтове.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Няма, на работа са
    Както казах не познавам алфите
    По принцип до сега кола не ми е тропала, аз се грижа доста за колиците.
    С едно изключение BMW-то него исках да го засиля в някое дере. Не знам, това е кола за определен тип хора - явно не съм от тях.
    Винаги съм си взимал с кеф колите, карам си ги с кеф и когато се разделяме и правя всички ремонти за следващия собственик. За мен колата си става част от семейството и да се отнасяш гаменски с нея си е жива кощунщина.
    В момента карам купе и след някой и друг месец ще ми е доста тясно. Алфата много ми хареса, случайно се загледах в една пред блока едни келеши я пилеха.
    Просто не познавам марката и искам да знам какво мога и не мога да очаквам от колата. А за маневреността - ако искам да си паркирам в хола ще си взема мотокар
    Last edited by Prototypo; d.m.y г., 11:05.

    Comment


    • Първоначално публикувано от Prototypo Покажи съобщение
      Няма, на работа са
      Както казах не познавам алфите
      По принцип до сега кола не ми е тропала, аз се грижа доста за колиците.
      С едно изключение BMW-то него исках да го засиля в някое дере. Не знам, това е кола за определен тип хора - явно не съм от тях.
      Винаги съм си взимал с кеф колите, карам си ги с кеф и когато се разделяме и правя всички ремонти за следващия собственик. За мен колата си става част от семейството и да се отнасяш гаменски с нея си е жива кощунщина.
      В момента карам купе и след някой и друг месец ще ми е доста тясно. Алфата много ми хареса, случайно се загледах в една пред блока едни келеши я пилеха.
      Просто не познавам марката и искам да знам какво мога и не мога да очаквам от колата. А за маневреността - ако искам да си паркирам в хола ще си взема мотокар
      Ние сме длъжни да ти кажем. Давам за пример моята Alfa, но мисля на всички (147/156/GT) рейките са им еднакви. Имаш един оборот ляво, един оборов дясно. Сам си прави извода колко е маневрена. Аз отдавна съм с изкривявания от нея и паркирам само на определени за целта места.

      Да ти кажа виждам си от София. Мисля че възобновиха редовните срещи Събота/Неделя на Александър Невски (провери темата за срещи). Предполагам няма да е проблем колега да те повози, или дори даде да караш колата която си харесал. Там може да питаш и да видиш от първа ръка щом не си имал италиански кенеф преди.
      2016 BMW 320D F30 LCI M Package
      ex. 08 Alfa Romeo 147 Q2 1.9 16V M-JET Garrett GTB2060VKLR Powered
      ex. 02 Modified FIAT Stilo 1.9 8V JTD Garrett GT2256V Powered

      Comment


      • Хаха, с Радо сме на едно мнение за италианските кенефи.

        Иначе с маневреността се свиква.Ама като се кача в някое стило със сити и направо ще изкъртя волана
        ex - 147 16v multijet

        Comment


        • Първоначално публикувано от Prototypo Покажи съобщение
          Здравейте Колеги,
          Така, до момента съм имал само една италианка и то Tipo, беше първата ми кола и имам доста топли спомени.
          Ще ми трябва по голяма кола(скоро) и се загледах в 156 2,0(бензин) и... луднах. Няма толкова противоречиви мнения за този автомобил.
          Ето какво съм събрал като инфо до момента:
          1. Сигурен и комфортен автомобил.
          2. Не може да поддържаш с него постоянна висока скорост защото ще се окоти двг.
          3. Маневрена и стабилна кола, която не се влияе от климатичните условия.
          4. Много проблемно окачване и двигател според един пич от автокъща за окачването по хилядарка годишно да си приготвя а всички двигатели имали проблеми с коляновия вал някакъв лагер не се омазнявал и тракали.
          Мога да продължа така ама се дразня като го пиша само
          От колите които съм карал, ако ги поставим да попитам така: Окачването по слабо ли е от на Лагуната, поддръжката съпоставима ли е с тази на С5 и двигателя е по проблемен от на BMW E36(31?
          Това са колите които съм карал и имам някакво наблюдение и ще мога да си изградя някаква представа.
          Ама много ми харесват пустите му 156-ци е и 159 са си екстра ама точно сега не съм много за такива инвестиции
          По Т1-ако си над 180см не бих казал че е много комфортна.
          По Т2- Има го тоя момент,но говорим за поддържане на 200+ км/ч и то ако Италнчето преди тебе е сменял маслото на по 30-40к км. Също е важно и да и се направи едно леко ремапче да се избегне беднеенето на сместта в високите обороти
          Т3- маневрена Не, стабилна може да се каже за класът си.
          Т4-Окачването вече е на доста достъпни цени,за едни 700-800лв го сменяш цялото и после няколко годин няма да бараш,освен ако не си изключителен талан и не целиш всяка дупка по пътя
          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

          Comment


          • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
            По Т1-ако си над 180см не бих казал че е много комфортна.
            По т. 1- рядко виждам по- високи или равни на мен и се чувствам прекрасно в 156
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • ахам, горе долу като до сега...
              ако си се грижа за нея съм си ок.
              700-800 лв. за окачване е по малко от колкото на C5, стига да не е всяка година е поносимо. Аз съм 178 значи и вътре ще ми е ок. Все още се притеснявам за поддържането на постоянна висока скорост, но ще се уча да карам бавно , че тежи крака и то много. Но явно става за семейна кола (това е нещо ново за мен), да има място, ама и искам да е добре с конете (колкото и да са останали). Явно не е и толкова стабилна, така че леко и със завоите, ама нали ще се уча да карам бавно това го решихме, набелязал съм си няколко, надявам се скоро да се похваля тогава.

              Comment


              • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                По т. 1- рядко виждам по- високи или равни на мен и се чувствам прекрасно в 156
                Явно е въпрос на свикване незнам. Аз съм 184см и тежа 97кила и да ти кажа седялката ми идва близо към педалите и краката са ми свити по неудобен за мен начин.
                EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                Comment


                • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                  Явно е въпрос на свикване незнам. Аз съм 184см и тежа 97кила и да ти кажа седялката ми идва близо към педалите и краката са ми свити по неудобен за мен начин.
                  118кг. седалката е май до край назад и надолу, само не виждам добре уредите, волана ми пречи в горната част, когато си го наглася удобно.
                  За стабилност в завои- бих казал много добра.
                  За маневреност- не знам къде маневрирате толкова.
                  Рядко минавам 4000 оборота, няма смисъл
                  окачване- 40 000км- нищо до сега.
                  Не ми харесва при висока скорост и неравности по магистралата, а 166 не ги усеща.
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • Па мойта 147ца с нейните 115 коня си държи 180 колкото искаш..смятам че и 200 няма да са и проблем да поддържа, но не ми се експериментира...все пак е на 11 години....и определено е доста приятна в завоите (естествено не може да се сравнява с кола със задно, но това е нормално за всеки един автомобил с предно), управлението е много директно и стегнато което е типично за спортен автомобил а не за двувратка дизел 115 коня......окачването го смених цялото преди 18 000 км (2 години) ..и за сега държи (от дясно е взело да прискърцва но ако изкара още 10 000 км ще съм доволен от него) като цяло има страхотно пътно поведение и дизайн...които са по-голем плюсове от калпаваото окачване....естествено колко ще е калпаво е въпрос на много фактори истината е че окачването като идея е много добро и подлежи на всякакви настройки за разлика от конкурентите в класа...просто нашите пътища са отвратителни за него...(а те за какво ли не са??)...
                    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v

                    Comment


                    • Колега ако ще поддържаш такива скорости минавай на дизел, изобщо ако караш над 100.
                      Иначе управлението е директно, което ми харесва, не ми пречи че прави по голям радиус на завой, не знам къде толкова трябва да се маневрира.
                      Окачването не е чак толкова голям дерт като го сравнявам с другите коли. на 1-2 години смяна на тампони не е болка за умиране!
                      sigpic
                      Alfa Romeo GT JTD 16v `04
                      Alfa Romeo 147 JTD 8v `02 ex
                      Fiat Bravo GT TD100 `97 ex

                      Comment


                      • .....тва Алфа 156 не завива ич...колко по-гуем матор,толко по-незавива,мъ мене не ми пречии.
                        Иначе ме ми удобнъ,а съм дъг.....191 см.
                        Окачване 800 кинта ама само за оригинално,не разни афтъррр ТРВ,иначе 300 лева за АТЕЦ-АТР,гресираш оти инак скръца и зависи как караш,колко дупки целиш и си чук.
                        Last edited by Кайо; d.m.y г., 21:46.
                        Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                        Citroen C2 1,6 Sensodrive

                        Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                        Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                        Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                        ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                        Comment


                        • А защо не се огледаш за 166? Доста по-стабилна е от 156, по-голяма - става за семейна кола. Единственият проблем е с окачването, но той е решим в рамките на едни 1000-1200 лева еднократно (освен ако не си вандал). Параходите от вида "тъжен сом", т.е. преди фейслифта - 2003 г. - са вече по две за лев, можеш и да си докараш от Германия за между 4000 и 5000 с докарването за перфектна кола. А едно читаво и поддържано JTD можеш да си го настъпваш колкото искаш без страх и то срещу скромния разход от максимум 7-7.5 / 100 (говорим за поддържане на 180-200).
                          А, и е учудващо маневрена. Сега с Волво-то си припомних как със 155-цата ми трябваше автобусно обръщало, за да направя обратен завой.
                          Last edited by koolio; d.m.y г., 12:34.
                          Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                          AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                          Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от sonic86 Покажи съобщение
                            какво ще кажете за тази

                            http://www.cars.bg/c776271

                            как вървят цените на ГТ 2004г-2005г?
                            Тая вечер минах да видя Това GT. Колата нее напудрена,което ми хареса. Седят си козметичните забележчици: на дясната вата има точки от чукнато (можеби в стена или колче) ни е съвсем леко, по предната дясна вежда е паднала леко боята и има повърхностна ръждица и на тавана има две леки петна по лака,също така задната броня има леки драскотини. Вътре колата също е автентична,съвсем леко протриване на ръба на облегалката (където се трие при сядане) и слаби следи по волана и топката на лоста.
                            Мотора запали леко и без шумове,единственно не ми хареса че като се подаде газ и при отпускането и падането на оборотите леко претриса мотора,точно преди празният ход. Другото което ми направи впечатление е ,че съединителя е съвсем леко по-твърд от нормалното иначе си отделя добре и няма проблеми с него.
                            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                            Comment


                            • днес минах през Горубляне - италиански коли вече няма, имаше една 166 в процес на лъскане / на островчето до ОМВ/, две 147 очукани от градушката на 2500, една регистрирана на 4000+, нито една 156. Разбира се за 4 часа оглед може нещо да не съм видял , но се отчаях. Ако някой мерне 156 SW или 156 ,1.9 мотора дизел да свирка. Не знам колко е разхода в горене на градско с 2.4 мотора, но ако трябва 2.4 да се купува , то май по-добре да е 166. Проблема ми е , че имам 90% градско 10 % извън и 2.4 мотора ми е направо в повече.

                              ---------- Post added at 16:05 ---------- Previous post was at 16:03 ----------

                              Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                              Тая вечер минах да видя Това GT.
                              Мотора запали леко и без шумове,единственно не ми хареса че като се подаде газ и при отпускането и падането на оборотите леко претриса мотора,точно преди празният ход.
                              дюзи
                              Alfa Romeo 146 1.9 JTD 105+++ EX
                              Peugeout 2.2 HDI 133+++
                              Alfa 159 +++ next

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от ivo_63 Покажи съобщение
                                днес минах през Горубляне - италиански коли вече няма, имаше една 166 в процес на лъскане / на островчето до ОМВ/, две 147 очукани от градушката на 2500, една регистрирана на 4000+, нито една 156. Разбира се за 4 часа оглед може нещо да не съм видял , но се отчаях. Ако някой мерне 156 SW или 156 ,1.9 мотора дизел да свирка. Не знам колко е разхода в горене на градско с 2.4 мотора, но ако трябва 2.4 да се купува , то май по-добре да е 166. Проблема ми е , че имам 90% градско 10 % извън и 2.4 мотора ми е направо в повече.

                                ---------- Post added at 16:05 ---------- Previous post was at 16:03 ----------



                                дюзи
                                2.4 гори 9 в града. 1.9 едва ли е под 7.5 - 8, така че ...
                                Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                                AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                                Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                                Comment

                                Working...
                                X